"Дія" отримала першого "Каннського Лева"

"Дія" отримала "Каннського Лева"

"Дія" отримала "Каннського Лева" фото: https://t.me/diia_gov

Події
22 червня 21:16
Автор: Юлия Булыга

Український бренд "Дія" отримав бронзову нагороду на міжнародному фестивалі Cannes Lions Awards 2022.

Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Бронзовою статуеткою "Дію" відзначили у категорії "Creative Business Transformation".

Міністр подякував команді "Дія" та Fedoriv Agency за роботу над трансформацією країни, яка задає світовий тренд.

Cannes Lions – це міжнародний фестиваль креативників. Канські Леви – найбажаніша та найшанованіша нагорода в рекламній та творчій індустрії.

"Дія" претендувала на нагороди у двох категоріях - "Service Design" та "Experience Transformation".

Це чат - пиши та читай 👇
Читай ще
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах